Yo! Ini Tabung Duit

Pengikut

Sabtu, 23 Mei 2015

Tragedi Jumaat !

Yosh~!

Serius aku nak gelak bila anak buah aku hantar wassap dekat aku kelmarin. Tengah malam dia gigih taip aku tanya soalan dekat bawah.


Lin-

Sekolah tu okay tak?

Budak 2 sana tak miang ke apa

Daus kata budak sana gatal


Aku-

Mana ada miang

Baik belake jer... Hahahaha

Sana best woo


Untuk pengetahuan korang, sekolah tingkatan enam aku ni sekolah lelaki. Tapi aku no hallah. Asal jangan nak piwiit-piwiit mahupun kenyit-kenyit dah okay.

Tapi bukan untuk hari semalam. Serius. Sesuatu yang aku tak pernah jangkakan pun telah berlaku.

Semalam aku dengan Zaf, Sarah dan Wan pergi ke library. Lepas tu ada satu kumpulan budak-budak masuk duduk depan meja kitorang. Aku jeling je waktu diorang main cekik-cekik. So diorang terus senyap.

Tiba-tiba je ada budak tu mintak nombor wechat. What? Yezza. that is the truth.

Ya Allah... Aku rasa macam nak jadi kura-kura je. Mak oih. Ada jugak budak merenyam macam tu. Dengan kakak seniorpun nak tackle. Dahlah baru tahun peralihan. Pandai-pandai je nak mintak nombor wechat.

Sorrylah dik. Hakak tak main wechat. Hakak main wassap je. Peace!

Hei Lin... Masin mulut kau. Sekarang aku rasa nak pelangkung je kepala kau sekali Lin. Grrr...!

Isk...tak kuasa aku 


Sayonara,

♪ Satu. Dua. Tiga. Meowww~ ♪

2 ulasan:

  1. Bahaya budak zaman sekarang ni ye.. ^_^"

    BTW,, jemput singgah blog..
    http://aizfaizi.blogspot.com/

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha. betul betul betul! ^_^

      Padam