Yo! Ini Tabung Duit

Pengikut

Ahad, 31 Mei 2015

Hooray cuti sekolah!

Yosh~!









Haih. Best jugak jadi budak pra-U. Sekolah cuti, akupun tumpang sekali cuti. Padahal ada budak-budak ex-classmates aku baru daftar masuk U semalam. Baru nak mulakan hidup balik. Good luck gais yang baru nak menempuh hidup luar kenormalan. Asal pulak? Iyelah selama ni kan boleh terbongkang kat rumah. Sekarangkan dah berhijrah ke 'rumah' baru. *ngeee*

Sepanjang beberapa minggu aku dekat sekolah baru ni... Isy tak payah cakaplah. Ada kenangan yang mengembirakan sampai tahap nak terbang ke langit. Ada juga rasa geram sampai nak je tumbuk dinding laju-laju . Tapi yang paling tak boleh blah ialah pengalaman yang memalukan!

Isk... Kenapalah aku ni selalu sangat memalukan diri sendiri dekat depan mamat-mamat senior? *mengeluh* Tapi bila fikir-fikirkan balik, rasa kelakarpun ada. Tapi... rasa macam nak tutup muka dengan buku Ekonomipun ya jugak. Hahahaha.

Sekarang ni tempoh percubaan di sekolah baru dah habis.

Aku terfikir. Habis cuti sekolah dua minggu ni... Adakah aku akan berbalik ke diri aku yang dulu? Atau kekal dengan diri aku yang sekarang.

Dua-dua sisi itu ada baik dan ada buruknya. Aku sendiri keliru.

Ehem. Apa-apapun happy holiday gais! Maybe lepas ni aku lagi suka menulis sebab aku dah ada boyfriend. Putih melepak lagi. Siapakah?

Dia Capital A, Mr. Asus

\(^o^)/

Sayonara,

♪ Satu. Dua. Tiga. Meowww~ ♪

Tiada ulasan:

Catat Ulasan