Yo! Ini Tabung Duit

Pengikut

Ahad, 12 Julai 2015

Lima Impian - Me n Blog

Yosh~!

Dekat bawah merupakan angan-angan purbakala aku bila aku buat blog. Ehem. Tau tak yang aku mula berblog sejak aku tingkatan dua? -x-

1. Dapat duit
Yeah. Dulu aku siap berdaftar dengan iklan churp-churp. Tapi last-last aku malas. Ke laut juga harapan aku yang kononnya nak kumpul duit dengan blog.

2. Famous
Peh.
Ini memang tak boleh blah. Bila aku fikir-fikir balik... Eh apa yang aku fikir dulu eh?
Takpe. Aku yang dulu bukan seperti yang sekarang. Hahaha.

3. Stalker
Ini memang tabiat aku sampai sekarang. 
Aku stalk blog orang. Termasuk blog budak ex-classmate aku yang sekarang sambung study di UPM. Sampai sekarang aku tak bagi tahu yang aku masih lagi mengintai blog dia.

4. Nak buat novel
Wuuu...
Tak boleh blahkan? Aku memanglah bercita-cita nak jadi penulis. Macam Nass Alina Noah ke...? Kenal tak? Aku minat giler dengan siri novel Romeo versus Juliet yang dia tulis. Ada siapa-siapa nak jual dekat aku tak? Ehh... Sempat pulak.

5. Hobi menulis
Yeah. Ini merupakan kronologi kepada cita-cita aku nak jadi penulis.
Kiranya menulis dekat blog, penulis jugak? So, one misson accomplished! Yeay~
Tapi aku selalu tak ada idea nak tulis apa. Kenapa ya?
Sebab aku tak ada misi ke? Atau...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sebab aku memang blur ke? -..-







Sayonara,

♪ Satu. Dua. Tiga. Meowww~ ♪

2 ulasan:

  1. lol.. aku terclick iklan nuff kat sini.. so impian pertama kau dah tercapai.. hahakkss

    BalasPadam
    Balasan
    1. lol!
      hahahaha. terclick konon.
      Yeah~

      Padam