Yo! Ini Tabung Duit

Pengikut

Ahad, 5 Julai 2015

Buku : Catatan Matluthfi

Yosh~!

Hello... Ada siapa yang tak kenal Matluthfi ke? Waktu dulu dia meletup habis sampai bersepah-sepah pasal dia. Aku tahupun sebab kawan-kawan fb aku sibuk cerita. Video dia itulah. Inilah. Tapi aku pernah tengok satu video je. Itupun tak sampai habis sebab internet slow. Hahahaha.

Blog dia pulak? Erm. Sebenarnya aku malas nak baca balik entri-entri lama dia. Aku pernah baca beberapa entri yang dia pernah tulis. Nasib baik tak baca semua. Kalau tak mesti aku tak beli buku ni. :x





Di tengah buku. Terselitnya dua keping kad raya xD


Penulis : Matluthfi
Penerbit : Open Bridge Publications Sdn Bhd
Harga : RM 25.00

Sinopsis

Ini semua catatan seorang manusia dari Utara yang guna nama Matluthfi. Dalam buku ni banyak kisah yang bercampur-campur macam rojak. Jangan tak tahu yang dia dari Utara dah sampai ke Perth. Disebabkan Matluthfi ni famous, dia pernah dapat banyak anugerah. Antaranya seperti Shout Aloud Award, Digi Wow Award dan Vlogger Terbaik. Nak tau apa catatan lelaki ini? Sila baca sendiri. 

Komen

Dia guna ayat slamber. Tapi boleh buat kita gelak. Dia buat beberapa ayat. Kita boleh jadi sentap. Aku suka gaya tulisan dia. Aku suka kulit buku dia. Aku suka gambar monyet dalam buku dia (m/s 4).

Bro. Saya bagi anda lima per lima bintang.

Sayonara,

♪ Satu. Dua. Tiga. Meowww~ ♪

Tiada ulasan:

Catat Ulasan